вторник, 25 марта 2014 г.

Семінар математиків у нашій школі

http://oleksievska-zos.at.ua/news/formuvannja_navchalnoji_dijalnosti_uchniv_cherez_distancijne_navchannja/2014-03-24-543

     Сьогоднішнє  суспільство – це  мережеве  суспільство, 
і  цим  уже  нікого  не  здивуєш.  Так  як  же  його раціонально  і  з  користю  використовувати  для  навчання ?  Відповіді  на  це  запитання  і шукали  вчителі  математики на  районному семінарі  в  Олексіївській  ЗОШ.
    « Мережеве  суспільство  впливає  на  розвиток  та  реформування  освіти  у  всіх  країнах  світу.  Школа  перестала  бути  обмеженим  будівлею  осередком,  де  учні  отримують  знання,  а  перетворилася  у  навчальний  центр,  сполучений  з  навколишнім  середовищем  завдяки  різним  інструментам  інформаційного  мережевого  суспільства.  У  свій  час  мережа  перестала  бути  середовищем  передачі  інформації  і  транспортним  каналом  «поставки»  знань,  вона  стала  місцем,  де  діти  перебувають  постійно,  де  вони  працюють  і  діють  разом  з  іншими  людьми»,  про  це  говорила  директор  школи  Степаненко Т. Г.,  побувавши  на  курсах  «Соціальні  сервіси  Веб – 2.0  у  навчально-виховному  процесі»  при  ДОІППО.   «Тому,  використовуючи  можливості  «Соціальні  сервіси  Веб  2.0»,  вчителі  Олексіївської  ЗОШ  розпочали  вибудовувати  свою  роботу  з  учнями  через  навчальну  співпрацю.  Це  забезпечить  безперервну  освіту  школярів  у  період  вимушених  канікул,  несприятливих  погодних  умов,  хвороби  учнів,  а  також  для  розвитку  творчих  здібностей  дітей,  допоможе  підготуватися  до  ЗНО, різноманітних  конкурсів». 
     На  семінарі  Скиба  Г. М., вчитель  інформатики  та  математики  школи,   продемонструвала  можливість  соціальних  сервісів  створювати питально-відповідну  форму  для  11-класників  з  теми  «Логарифмічні  рівняння  та  нерівності»,  розсилати  її  електронною  поштою,  отримувати  від  учнів   відповідь,  оцінювати  її  і  відправляти  виконавцям.  Така  робота  має  свої  переваги:  учні  не  обмежені  в  часі – вони  виконують  роботу  у  свій  вільний  час;   вчитель  може  працювати  диференційовано,  підбираючи  кожній  дитині завдання різної  складності;  школярі  мають  можливість  користуватися  допоміжною  літературою,  що  формує  у  дітей  навички  самоосвіти.
   Вчитель  математики  Гудзь О. В. познайомила  присутніх  із  застосуванням  однієї  з  найпривабливіших  особливостей  документів  Google можливістю  декільком  користувачам,  що  перебувають  у  різних  місцях,  одночасно  працювати  над  одним  і  тим  же  документом.   Так  учні,  будучи  на  канікулах,  вели  вивчення  навчального  матеріалу  з  теми  «Інтеграл  та  його  застосування»  методом  проекту  через  електронну  презентацію.  Для  дослідження  даної  теми  учням  були  визначені  питання  та  встановлені  слайди  презентації,  на  яких  вони  повинні  були  розміщувати  свої   дослідження,  а  вчитель  разом  з  гостями,  перебуваючи  в  аудиторії,  могли  спостерігати  на   моніторі  персонального  компютера  вчителя за  роботою  учнів,  відслідковуючи  їх  хід  думок,  побудову  малюнків,  створення  таблиць,  графіків, тощо.
   На  завершення  семінару  вчителям  району  були  презентовані  учнівські  роботи  з  «Медіакультури» :  відеофільм  «Не  будь  байдужим»,  створений  Шпонькою Р.;  реклами  «Полуниця»  та  «Квіти»,  створені  відповідно  ученицями  Тирсою В.  та  Свічкар І.  Цікавим  був  репортаж  «Очевидне – неймовірне»  створений  Любченко А.  під  керівництвом  бібліотекаря  школи  та  розіграний  членами  драматичного  гуртка  Кописовим В.,  Безсмертним С.  та  Димарчук Д. 
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий