http://oleksievska-zos.at.ua/news/formuvannja_navchalnoji_dijalnosti_uchniv_cherez_distancijne_navchannja/2014-03-24-543
Сьогоднішнє суспільство – це мережеве
суспільство,
і цим уже нікого не здивуєш. Так як же його раціонально і з користю використовувати для навчання ? Відповіді на це запитання і шукали вчителі математики на районному семінарі в Олексіївській ЗОШ.
і цим уже нікого не здивуєш. Так як же його раціонально і з користю використовувати для навчання ? Відповіді на це запитання і шукали вчителі математики на районному семінарі в Олексіївській ЗОШ.
« Мережеве суспільство
впливає на розвиток
та реформування освіти
у всіх країнах
світу. Школа перестала
бути обмеженим будівлею
осередком, де учні
отримують знання, а
перетворилася у навчальний центр,
сполучений з навколишнім
середовищем завдяки різним
інструментам інформаційного мережевого
суспільства. У свій
час мережа перестала
бути середовищем передачі
інформації і транспортним
каналом «поставки» знань,
вона стала місцем,
де діти перебувають
постійно, де вони
працюють і діють
разом з іншими
людьми», про це
говорила директор школи
Степаненко Т. Г., побувавши на
курсах «Соціальні сервіси
Веб – 2.0 у навчально-виховному процесі»
при ДОІППО. «Тому,
використовуючи можливості «Соціальні
сервіси Веб 2.0»,
вчителі Олексіївської ЗОШ
розпочали вибудовувати свою
роботу з учнями
через навчальну співпрацю.
Це забезпечить безперервну
освіту школярів у
період вимушених канікул,
несприятливих погодних умов,
хвороби учнів, а
також для розвитку
творчих здібностей дітей,
допоможе підготуватися до
ЗНО, різноманітних конкурсів».
На
семінарі Скиба Г. М., вчитель інформатики
та математики школи, продемонструвала можливість
соціальних сервісів створювати питально-відповідну форму
для 11-класників з теми «Логарифмічні
рівняння та нерівності»,
розсилати її електронною
поштою, отримувати від
учнів відповідь, оцінювати
її і відправляти
виконавцям. Така робота
має свої переваги:
учні не обмежені
в часі – вони виконують
роботу у свій
вільний час; вчитель
може працювати диференційовано, підбираючи
кожній дитині завдання різної складності;
школярі мають можливість
користуватися допоміжною літературою,
що формує у
дітей навички самоосвіти.
Вчитель математики
Гудзь О. В. познайомила
присутніх із застосуванням
однієї з найпривабливіших особливостей
документів Google – можливістю декільком
користувачам, що перебувають
у різних місцях,
одночасно працювати над
одним і тим
же документом. Так
учні, будучи на
канікулах, вели вивчення
навчального матеріалу з теми «Інтеграл
та його застосування»
методом проекту через
електронну презентацію. Для
дослідження даної теми
учням були визначені
питання та встановлені слайди
презентації, на яких
вони повинні були
розміщувати свої дослідження,
а вчитель разом з гостями,
перебуваючи в аудиторії,
могли спостерігати на моніторі
персонального комп’ютера вчителя за
роботою учнів, відслідковуючи їх
хід думок, побудову
малюнків, створення таблиць,
графіків, тощо.
На завершення
семінару вчителям району
були презентовані учнівські
роботи з «Медіакультури» : відеофільм
«Не будь байдужим»,
створений Шпонькою Р.; реклами
«Полуниця» та «Квіти»,
створені відповідно ученицями
Тирсою В. та Свічкар І.
Цікавим був репортаж
«Очевидне – неймовірне»
створений Любченко А. під
керівництвом бібліотекаря школи
та розіграний членами
драматичного гуртка Кописовим В.,
Безсмертним С. та Димарчук Д.
Комментариев нет:
Отправить комментарий